Organizacija prevoza za male i velike grupe putnika

Organizacija prevoza za male i velike grupe putnika

Organizacija transporta za velike i male grupe putnika

GS Limo Servis – za Vas brinemo o svemu

Prevoz velikih grupa putnika

U našem dosadašnjem radu razvili smo stručnost u pružanju usluga koje se tiču organizacije velikih grupnih događaja.

Nudimo Vam ne samo prevoz svih učesnika događaja (šatl za učesnike), već i celokupno upravljanje i koordinaciju u toku događaja:

Priprema projekta u Organizaciji prevoza za velike i male grupe putnika

Analiziramo Vaše ciljne potrebe i očekivanja na osnovu: broja učesnika, planiranih perioda odlaska/ povratka, učestalosti prevoza/ trajanja šatla.

Upravljanje menadžmentom

Naš menadžer projekta zajedno sa jednim ili više agenata za rezervacije vodiće brigu o svakom segmentu događaja posebno.

Operativno upravljanje  prevoza za velike i male grupe putnika:

Postavljamo jednog ili više koordinatora na teren kako bismo garantovali pravilno funkcionisanje šatla.

Koja je uloga koordinatora na šatlu?

Mobilni koordinator  nam omogućava da imamo posvećenu osobu na terenu, povezanu sa našom kompanijom i menadžmentom dogadjaja. On igra ključnu ulogu u osiguravanju da prevoz velikih grupa putnika teče glatko i efikasno.

Zadaci koje izvršava mobilni koordinator su:

  1. Priprema svih aspekata transporta velikih i malih grupa putnika:

Priprema podrazumeva razmatranje plana događaja i kreiranje rasporeda vožnji, planiranje ruta i optimizaciju prevoza kako bi se izbegle gužve i osigurao najbrži put do odredišta, kao i planiranje koordinacije sa organizatorima događaja i vozačima;

   2. Kontinuirana komunikacija sa organizatorima događaja, vozačima i putnicima;

Komunikacija se održava neprekidno, uz praćenje rasporeda vožnji i osiguravanje da svi polasci i dolasci budu na vreme. Putnici se redovno informišu o vremenu polaska, lokacijama za ukrcavanje i iskrcavanje, kao i o eventualnim promenama u rasporedu.

   3. Upravljanje rizikom sa odgovornim osobama ili stručnjacima:

Upravljanje rizikom podrazumeva zadovoljavanje svih sigurnosnih standarda/ osiguravanje savršenog stanja svih vozila, planiranje i brzo reagovanje na nepredviđene situacije ili probleme, pružanje podrške vozačima i putnicima u slučaju kašnjenja, tehničkih problema ili drugih poteškoća;

   4. Komunikacija između klijenata i vozača;

   5. Doček i upućivanje klijenata ka vozačima i  vozilima;

   6. Administrativni zadaci (vođenje evidencije i dokumentacije, kao i izrada izveštaja i analiza, kako bi se usluga kontinuirano unapređivala). 

Pružanje ovakvog vida usluga od velikog je značaja za garantovanje fluidnosti šatlova tokom velikih događaja.

Bilo da se radi o događaju velikih razmera kao što su dolasci državnih ili sportskih delegacija, sportskih ekipa, ambasadora ili konferencija, pažljivo planiranje je od suštinskog značaja za ispunjavanje specifičnih potreba naših klijenata.

Naša stručnost u organizaciji transporta za male i  velike grupe omogućava da prihvatimo Vaš projekat u celini. 

Pre svega, neophodno je tačno proceniti broj očekivanih učesnika, kao i njihove potrebe. Ova procena će omogućiti da se odredi adekvatan vozni park sa potrebnim brojem vozila, uzimajući u obzir transportne kapacitete svake vrste (automobili sa vozačem, kombiji, minibusevi i autobusi), kao i potreban broj osoba za organizaciju i koordinaciju.

Proaktivna i detaljna komunikacija ključna je za informisanje organizatora dogadjaja velikih razmera o različitim dostupnim opcijama prevoza, preporučenim rutama i mogućim ograničenjima saobraćaja ili parkiranja. Efikasni komunikacioni alati, kao što su namenske mobilne aplikacije ili sistemi informacionih znakova (SHUTTLE zastavice ili Shuttle šator), mogu se primeniti kako bi se olakšala koordinacija putovanja. Upravljanje parkingom je takođe jedno od važnih pitanja. Neophodno je obezbediti parking prostor koji odgovara veličini i broju vozila koja se koriste za prevoz učesnika. Pored svega toga, mora se uzeti u obzir održivost i uticaj na životnu sredinu. 

Ukratko, efikasna organizacija ovakvog vida transporta za događaje je od suštinskog značaja da bi se obezbedila fluidnost putovanja, zadovoljstvo učesnika i očuvanje životne sredine.

Pažljivim planiranjem transportnih potreba, proaktivnom komunikacijom i promocijom održivih rešenja, obezbeđujemo Vaše nezaboravno iskustvo u održavanju kvalitetnog i ekološki odgovornog događaja.

Naša ponuda uključuje:

  • Luksuzna vozila
  • SUV vozila
  • Kombi vozila
  • Minibuseve i
  • Autobuse.

Zašto odabrati nas?

  • Vrhunski komfor: Naša vozila su opremljena najnovijom tehnologijom i nude maksimalnu udobnost.
  • Iskusni vozači: Naš profesionalni tim vozača odlikuje pouzdanost, iskustvo, snalažljivost u pronalasku najboljih i najbržih ruta, prijatnost u komunikaciji, poznavanje stranih jezika, a iznad svega ljubaznost i spremnost da u svakom trenutku izađu u susret Vašim željama i potrebama.
  • Iskustvo i profesionalizam
  • Sa dugogodišnjim iskustvom u ovoj sferi poslovanja, naš profesionalni tim garantuje vrhunsku uslugu.

Hajde da zajedno organizujemo Vaš događaj.

Pozovite nas i informišite više na +381653737448  ili nas kontaktirajte putem e-maila na office@grandsolutions.rs